Na przestrzeni ostatnich lat na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce przybyło butikowych agencji doradczych, stworzonych głównie przez osoby przez wiele lat związanych z korporacjami. Jednym z przykładów nowoczesnej agencji butikowych jest HIDA – specjalizująca się w kompleksowym doradztwie dla inwestorów i deweloperów otwartych na nowe inwestycje hotelowe w sektorze hospitality.
HIDA – 3 marki usług, których potrzebują deweloperzy, inwestorzy i właściciele hoteli
Dlaczego HIDA?
Po pierwsze relacje międzyludzkie. HIDA stawia na przyjazną atmosferę pracy i komunikacji z klientem. Pod drugie wysoka wartość merytoryczna, którą zdobywa się w korporacjach nawet po kilkunastu latach pracy. Po trzecie specjalizacja – w przypadku HIDY nastawiona na obserwację zmian zachodzących na rynku i w konsekwencji oferowaniu bardziej elastycznych rozwiązań dla klienta.
Dlaczego polski rynek potrzebuje więcej wyspecjalizowanych firm doradczych?
W wydaniu premium dla czytelników PropertyNews