HIDA butikowa agencja doradcza

Na przestrzeni ostatnich lat na rynku  nieruchomości komercyjnych w Polsce przybyło butikowych agencji doradczych, stworzonych głównie przez osoby przez wiele lat związanych z korporacjami. Jednym z przykładów nowoczesnej agencji butikowych jest HIDA – specjalizująca się w kompleksowym doradztwie dla inwestorów i deweloperów otwartych na nowe inwestycje hotelowe w  sektorze hospitality.

HIDA – 3 marki usług, których potrzebują deweloperzy, inwestorzy i właściciele hoteli

 

HIDA Investment

 

Dlaczego HIDA?

Po pierwsze relacje międzyludzkie. HIDA stawia na przyjazną atmosferę pracy i komunikacji z klientem. Pod drugie wysoka wartość merytoryczna, którą zdobywa się w korporacjach nawet po kilkunastu latach pracy. Po trzecie specjalizacja – w przypadku HIDY nastawiona na obserwację zmian zachodzących na rynku i w konsekwencji oferowaniu bardziej elastycznych rozwiązań dla klienta.

Dlaczego polski rynek potrzebuje więcej wyspecjalizowanych firm doradczych?

W wydaniu premium dla czytelników PropertyNews

 

Może Cię zainteresować

Dla zapewnienia najlepszego działania strony, korzystamy z plików cookies. W każdej chwili możesz wyłączyć je w ustawieniach swojej przeglądarki oraz sprawdzić, jak je przetwarzamy.