Doradztwo hotelowe

na każdym etapie rozwoju inwestycji hotelowej i condo

Planujesz budowę hotelu lub inwestycji condo / aparthotelowej? Zastanawiasz się gdzie warto? W mieście, nad morzem, a  może w popularnych kurortach uzdrowiskowych? O tym jak właściwie zaplanować inwestycję i  stworzyć dochodowy biznes podpowiemy Ci w ramach usługi Seamless Hotel Investment.

Jeśli zastanawiasz się

Business

Jaki hotel zbudować, aby na nim zarobić?

Bulb

Jaki model biznesu sprawdzi się w Twojej lokalizacji i strategii firmy?

Trending Up

Którą markę hotelową wybrać, aby już na start zwiększyć atrakcyjność inwestycji?​

Zleć nam przygotowanie Studium Wykonalności

Pomożemy Ci zoptymalizować projekt hotelowy pod standardy globalnych sieci i operatorów hotelowych

W naszej ofercie otrzymasz:
blank

Pomyśl też o rozwiązaniach kompleksowych

Zyskaj pewność realizacji inwestycji hotelowej na czas!

Inwestycja hotelowa od A do Z - NOWOŚĆ w ofercie HIDA!
Czy wiesz jakie czynniki wpływają na sukces hotelu?
Po pierwsze atrakcyjność obiektu dla gości hotelowych, po drugie atrakcyjność obiektu dla inwestorów w kwestii rentowności operacyjnej, a po trzecie dobór właściwych elementów jak marka, operator, design oraz Hotel Guest experience, które w całości dopełnią Twój projekt.

Taki hotel pomożemy Ci otrzymać.

W jakich projektach Ci pomożemy?

O co najczęściej pytają nas klienci?

Studium Wykonalności pomaga opracować optymalną koncepcję biznesową projektu – tak aby osiągnąć optymalny zwrot z inwestycji oraz utrzymać konkurencyjność na rynku, na którym obiekt będzie działał. Co ważne ew. dalsza optymalizacja projektu lub inwestycji przeprowadzana jest zawsze w oparciu o powyższą analizę ekonomiczną tj. prognozę P&L hotelu, oszacowanie kosztów inwestycji/zwrotu, jak również oszacowanie wartości rynkowej po uruchomieniu projektu.

Studium Wykonalności składa się z 4 części i może być opracowane w dwóch wersjach językowych PL i ENG.

Concept Design, czyli konsultacje projektu z architektami służą zapewnieniu optymalizacji projektu hotelowego pod względem operacyjnym oraz dostosowaniu projektu do oczekiwań potencjalnych operatorów lub franczyzodawców.
Optymalizacja koncepcji to osiągnięcie kompromisu i pogodzenie sprzecznych czynników – atrakcyjności obiektu dla gości i sieci hotelowej, kosztów realizacji oraz atrakcyjności dla inwestorów.
Optymalizacja jest kluczowa w projektach wielofunkcyjnych (mix-used) ponieważ wymaga synergii kilku funkcji, a każdy z elementów powinien pozytywnie wpływać na cały projekt.

Atrakcyjność obiektów sieciowych nie spada –a zdecydowana większość hoteli sprzedanych w ostatnich 10 latach w Polsce to hotele sieciowe. Brand nie jest rozwiązaniem wszystkich wyzwań w projekcie hotelowym, ale jednak najczęściej rozwiązuje ten kluczowy – czy Twój projekt okaże się dochodowy i atrakcyjny na długi czas.

W HIDA współpracujemy z globalnymi sieciami hotelowym, m.in. Marriott, Hilton, IHG, Accor, Louvre, Radisson, Hyatt, Vienna International, B&B, Leonardo, a także z operatorami niezależnymi i sieciami lokalnymi.

Tak, szczególnie jeśli mamy do czynienia z budynkiem starym, nieatrakcyjnym dla najemców inwestorów lub też w gorszej kondycji finansowej. Transformacja biurowca na hotel staje się coraz popularniejsza wśród inwestorów, szczególnie teraz w dobie galopującej inflacji, która znacząco zmienia całkowity koszt budowy nowego hotelu. Korzyści adaptacji biurowca na hotel możemy analizować też z perspektywy ich lokalizacji. Zazwyczaj stoją w dobrym miejscu, dużych miastach  – w których duże sieci hotelowe wciąż chcą się rozwijać.

Z perspektywy realizacji projektu lepiej jest wydłużyć fazę analityczną (przygotowawczą), aniżeli więcej czasu i środków przeznaczyć na korektę projektu i zmianę modelu biznesowego w późniejszym czasie. Najlepszym czasem na konsultację projektu jest bez wątpienia etap wczesnej koncepcji hotelu, a nie projekt po rozrysowanych i zakończonych planach architektonicznych. Dlaczego

Najczęstsze problemy inwestycji hotelowej, które obserwujemy sprowadzają się do kilku punktów. Po pierwsze źle dobrany model inwestycji do potencjału działki i lub też możliwości finansowania inwestycji. Po drugie źle rozrysowana powierzchnia obiektu do standardów hotelu, np. brak przejść łączących restaurację z salą konferencyjną, brak wystarczającej liczby klatek schodowych – czyli z perspektywy spełnienia bezpieczeństwa obiektu to kluczowy problem, który nie zawsze można naprawić w późniejszym czasie. Po trzecie kwestie ekonomiczne i rentowności hotelu.

Rozpoznawalna marka hotelowa dużo wnosi do sukcesu hotelu. Po pierwsze, jest znanym brandem również na skalę globalną, a to ważne z perspektywy możliwości rezerwacji pobytu w naszym hotelu przez gości z zagranicy. Po drugie dostępność Programów Lojalnościowych,  które dla sieci hotelowych są jednym z narzędzi utrzymywania stałych relacji z gościem hotelowym. Zniżki na noclegi w innych miastach / krajach, utrzymany standard wyposażenia i obsługi gości, czy też jednolity system rezerwacji pobytu  są tym, czego goście oczekują, co znają i do czego się przyzwyczaili – warto z tego skorzystać!.  Po trzecie różnorodność marek hotelowych w danej sieci – w zależności od standardów możemy wybrać spośród brandów w kategorii 3-5*.

Te tematy powinny Cię zainteresować